Цей модуль допоміг мені зробити висновки щодо ролі і місця диференційованого навчання, а саме: що кожен учень має різний тип мислення, різні можливості виконання поставлених завдань, тому важливим моментом є визначення можливостей учня заради сприянню виконання проекту та розподілення ролей учнів, спрямованих на його виконання.
В дев'ятому модулі я зробила дуже багато вправ. Заповнила розділ "Диференціація учнів" в плані. Попрацювали в парах з приводу обговорення учнівського прикладу і форми оцінювання до нього. Саме ця робота виявилася для мене дуже необхідною. Я підправила свій учнівський приклад і підвела його під необхідні критерії.
В дев'ятому модулі я зробила дуже багато вправ. Заповнила розділ "Диференціація учнів" в плані. Попрацювали в парах з приводу обговорення учнівського прикладу і форми оцінювання до нього. Саме ця робота виявилася для мене дуже необхідною. Я підправила свій учнівський приклад і підвела його під необхідні критерії.
Комментариев нет:
Отправить комментарий