вторник, 24 декабря 2013 г.

Чим я завдячую тренінгу Intel-10

Завдяки тренінгу, в першу чергу, я  познайомилась з різними методами оцінювання ресурсів, оцінювання робіт учнів.
 Навчилась працювати з блогами, з google документами. Корисним було вивчення формуючого оцінювання. Що дасть можливість застосовувати нові підходи до стимулювання навчання учнів. Удосконалила свої вміння роботи в Internet мережі, відкрила для себе велике коло необхідних сайтів для роботи, де я можу створювати, зберігати, переглядати потрібний мені матеріал. В цілому, хоча було важкувато, але принесло мені багато користі. Я пізнала дуже БАГАТО всього. Щиро вдячна, що потрапила на тренінг, вдячна організаторам його та своїм тренерам Литвиненко Ользі Валентинівні та Аман Ірині Семенівні. Вони дуже цікаво, доступно проводили тренінг. ДЯКУЮ! УСПІХІВ ВАМ!

Комментариев нет:

Отправить комментарий